Veni Vidi Vinum Negre

6,35 €
Impostos inclosos

Veni Vidi Vinum és un vi negre de la DO Penedès. Un vi jove ben aconseguit, elaborat amb Garnatxa negra i Ull de Llebre. Lleuger, rodó, afruitat i sedós. Ideal per aperitius, carns i embotits. Demana'l al Celleret de la Marta i te'l portem gratis a casa!

Penedès
Quantitat

  • Política de seguridad (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de seguridad (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
  • Política de envío (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de envío (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
  • Política de devolución (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de devolución (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)

Les terres on s'elabora aquest vi negre, situades a la zona prelitoral del Penedès, reben un clima típicament mediterrani que ens permet extreure un raïm suau i agradable. Aquest vi negre està elaborat amb un 70% de Garnatxa negra i un 30% d'Ull de Llebre. Demana'l al Celleret de la Marta i te'l portem gratis a casa!

Graduació alcohòlica: 12% vol.
Temperatura recomanada de consum: 16-18ºC.

Nota de tast del vi negre Veni Vidi Vinum Negre: 
Vista: Color intens i brillant de cirera madura.
Nas: Aromes a fruita vermella fresca.
Boca: Lleuger, rodó, afruitat i sedós. Ideal per aperitius, carns i embotits.


100 Elements

Referéncies escpecífiques